Kontakt DGI
Telefon
64 00 90 00
Brukerstøtte er en viktig tjeneste som DGI leverer til ansatte i kommunene. I 2022 var totalt antall brukerhenvendelser til 1. linje (på telefon og via selvbetjeningsportal) i overkant av 23 000 saker.
I tillegg kommer det en rekke henvendelser direkte til våre digitaliseringsrådgivere, omtrent 10 000 henvendelser i året.
Vi håndterer en rekke type henvendelser, det kan dreie seg om feil på IT-systemer, endringer på eksisterende løsninger eller behov for nye tjenester.
I tillegg sørger vi for at brukerne kan være selvbetjente på tjenester som passord og tilgangsstyring.
Utetjeneste, eller support på stedet, innebærer teknisk assistanse eller opplæring ute i kommunene. Denne type bistand kan være nødvendig når brukerens problem ikke lar seg løse via telefon eller ved fjernstyring av PC, og kan omfatte opplæring eller teknisk bistand.
Publisert: 25.01.2024 14:37:56
Sist endret: 11.07.2024 11:55