Mann med hodetelefoner, jobber ved PC i åpent landskap.

Brukerstøtte

Brukerstøtte er en viktig tjeneste som DGI leverer til ansatte i kommunene. I 2022 var totalt antall brukerhenvendelser til 1. linje (på telefon og via selvbetjeningsportal) i overkant av 23 000 saker.  

I tillegg kommer det en rekke henvendelser direkte til våre digitaliseringsrådgivere, omtrent 10 000 henvendelser i året.

Telefon og selvbetjeningsportal

Vi håndterer en rekke type henvendelser, det kan dreie seg om feil på IT-systemer, endringer på eksisterende løsninger eller behov for nye tjenester.

I tillegg sørger vi for at brukerne kan være selvbetjente på tjenester som passord og tilgangsstyring.

Utetjeneste

Utetjeneste, eller support på stedet, innebærer teknisk assistanse eller opplæring ute i kommunene. Denne type bistand kan være nødvendig når brukerens problem ikke lar seg løse via telefon eller ved fjernstyring av PC, og kan omfatte opplæring eller teknisk bistand.

Publisert: 25.01.2024 14:37:56
Sist endret: 11.07.2024 11:55

Kontakt DGI

DGI brukerstøtte for ansatte

Telefon

64 00 90 00

E-post

firmapost@dgi.no

Publisert: 25.01.2024 14:37:56
Sist endret: 11.07.2024 11:55